MAIB A DESCHIS PRIMA SUCURSALĂ CU O IDENTITATE DE BRAND REÎNNOITĂ, CARE PRETINDE A FI UN KNOW-HOW ÎN REGIUNE
Cea mai mare instituție financiară din Republica Moldova – maib a deschis prima sucursală cu o identitate de brand reînnoită, care poate pretinde a fi un know-how nu doar în țară, ci și în regiune.
După cum a relatat corespondentul INFOTAG de la evenimentul de deschidere, conducerea maib a prezentat, luni, o sucursală reînnoită situată în sectorul Buiucani, vizavi de cinematograful Flacăra.
„Aceasta este prima noastră sucursală, care a fost reînnointă în urma adaptării brandului la noua strategie a băncii. Totul din ea, inclusiv designul, este realizat în așa fel încât clientul să fie în centrul atenției angajaților băncii. Am schimbat managementul fluxului pentru a-l face convenabil și confortabil pentru client. Acum, clienții primesc aproape toate tipurile de servicii de la un singur angajat. Am schimbat designul în conformitate cu noua identitate vizuală, care a fost actualizată în data de 7 octombrie”, a declarat Giorgi Shagidze, preşedinte al Comitetului de Conducere al maib.
Atmosfera confortabilă a sucursalei renovate confirmă încă o dată că clientul, ajungând aici, literalmente de la ușă, devine centrul atenției angajaților băncii.
„Am modernizat sucursala în baza experienței mai multor subdiviziuni. Sucursala renovată nu are casieri tradiționali. De asemenea, nu există bariere obișnuite între un client și un angajat al băncii. Peste 80% din servicii pot fi obținute aici prin intermediul deservirii automate cu asistența unui angajat al băncii”, a declarat Aliona Stratan, prim-vicepreședinte Comitetului de Conducere al maib.
La necesitate, clienții pot fi deserviți de angajați care sunt gata să ofere până la 90% din serviciile de care au nevoie în mod tradițional clienții.
„Clienții vor putea beneficia de întreaga gamă de servicii de la un sigur angajat, ceea ce trebui să excludă formarea cozilor”, a spus bancherul.
Pentru a obține un împrumut sau pentru a rezolva subiecte financiare mai complexe, clientul este direcționat într-o altă zonă, unde consultanții calificați îi vor acorda tot suportul necesar. În apropiere există o zonă de așteptare confortabilă.
„Clienții se pot simți confortabil aici. În sucursală se aude muzică ușoară, care îi permite clientului să se relaxeze. El înțelege că are parte de o atmosferă de încredere deplină. Aici este și un miros special, este mirosul casei, este mirosul maib, întrucât ei sunt lângă noi în fiecare zi, sunt clienții noștri, care sunt loiali băncii”, a conchis Stratan.
Conducerea maib nu au dezvăluit jurnaliștilor toate avantajele și inovațiile de care se vor bucura clienții sucursalei în viitor. Grației identității sale reînnoite, maib demonstrează că vrea să fie diferit în ceea ce privește calitatea serviciilor oferite, atitudinea față de clienți, precum și satisfacția clienților.