UN MINUT DE PUBLICITATE PREELECTORALĂ LA POSTURILE TV DIN MOLDOVA COSTĂ ÎNTRE 75 ŞI 3000 DE EURO
Costul unui minut de publicitate pentru candidaţii la preşedinţia Moldovei în ajunul alegerilor din 1 noiembrie variază de la 75 la 3.000 de euro.
Potrivit agenţiei INFOTAG, cu referire la Ziarul de Gardă, conform propunerilor transmise de posturile TV către CEC, postul de televiziune Prime are cele mai scumpe servicii - 3.000 de euro şi Televiziunea centrală - 1.500 de euro pentru un minut de publicitate electorală.
Postul public Moldova 1 solicită 900 de euro pe minut, PRO TV Chişinău - 840, iar Publika TV - 800.
Telestar Media, care deţine posturile TV Canal 2 şi Canal 3, de asemenea, percepe 800 de euro pentru un minut de publicitate preelectorală. Canalul Primul în Moldova este de acord să difuzeze pentru 500, Jurnal TV pentru 400 şi TV8 pentru 300 în prime time şi 150 pentru restul timpului de emisie, CTC Mega şi Familia-Domashniy - 200, iar Accent TV - 75 euro pentru acelaşi serviciu.
Publicitatea electorală la canalele TV regionale Bălţi BTV şi Orhei TV se cotează în monedă naţională - câte 3,6 mii şi, respectiv, 2 mii lei pentru un minut.